یو پی اس بهراد

Wiki Article

برای اینکه بتوانید مشکل شارژ باتری یو پی اس را به درستی تشخیص دهید باید، شارژر دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه را تست کنید و بعد از آن به سراغ سایر قطعات جانبی باشید.

بنابراین، مناسب است باطری یو پی اس را در محیطی قرار داد که نور خورشید کمتری در آن وجود داشته باشد و از تجهیزات خنک کننده و تهویه استفاده شود.

در زمان قطع برق و از کار افتادن این تجهیزات، امکان تردد و استفاده از این تجهیزات وجود ندارد. یو پی اس‌ درب اتوماتیک مقرون به‌صرفه و بسیار کاربردی است.

انجام سرویس دوره‌ای باعث افزایش بهره‌وری تجهیزات می‌شود و همچنین به کاهش فرسایش و استهلاک تجهیزات کمک می‌کند و در نتیجه هزینه‌های تعمیر قطعات و خرید آن به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

سینوسی پله ای: دارای هارمونیک های کمتر و برای اکثر وسایل مناسب است.

آنها به عنوان منبع تغذیه اصلی دستگاه یو‌پی‌اس عمل می‌کنند و در موارد اضطراری به عنوان منبع برق اضطراری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ورود / فرم ثبت نام ورودایجاد حساب کاربری نام کاربری یا آدرس ایمیل *

تولیدکنندگان یوپی اس از فناوری‌های متفاوتی را برای ساخت آن استفاده می‌کنند که جمعا شامل سه نوع فناوری می‌گردد:

به این صورت که برق شهر یکسو شده و باتری را شارژ می کند. در همین حین قسمت اینورتر یو پی اس برق مستقیم باتری را تبدیل و خروجی را تامین می کند.

در این نوع یو پی اس باتری‌ها خارج از یو پی اس و معمولا در کابینت مخصوص نصب می‌شوند. با توجه به اینکه باتری ها بیرون از بدنه یوپی اس هستند، امکان افزایش ظرفیت و تعداد باتری‌ها برای افزایش مدت زمان برق دهی تجهیزات وجود دارد.

این اتفاق ممکن است به دو دلیل باشد: یا اینکه یو پی اس اورلود (اضافه بار) می­‌شود، یعنی توانی بیشتر از حد مجاز از یو پی اس گرفته می­‌شود، یا اینکه باتری­‌ها یا شارژر باتری خراب می‌­باشد.

یو پی اس راهکار مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای تامین انرژی خرید یو پی اس موردنیاز تجهیزات دندانپزشکی است.

تولید یوپی اس سری اسپایدرنت دارای برق ورودی سه فاز و خروجی سه فاز می‌باشد. این نوع یو پی اس‌ بعلت ساختار صنعتی و ترانس در خروجی مناسب برای کاربرد‌های صنعتی طراحی شده و در طیف وسیعی از صنایع و کارخانجات قابل استفاده کاربرد دارند.

بهتر است سیم کشی دستگاههای مصرف کننده توسط افراد فنی و بصورت جداگانه برای هر یو پی اس انجام شود.

Report this wiki page